Udział w eventach branżowych pozwala na zyskanie nowych klientów i kontaktów biznesowych. Jednocześnie można na nich poszerzyć świadomość marki i poprawić jej wizerunek. W celu uzyskania takiego rezultatu trzeba się jednak natrudzić. Stworzenie atrakcyjnego stoiska wymaga dużo planowania, przygotowań i inwestycji.
W celu przyciągnięcia uwagi odwiedzających trzeba zadbać przede wszystkim o wygodne korzystanie ze stoiska oraz aspekty wizualne. Jednym z podstawowych sposobów na osiągnięcie takiego efektu jest umiejętny dobór mebli. Dobrym pomysłem w takich okolicznościach będzie wypożyczenie hokerów oraz stolików koktajlowych. Przekonaj się, jakie czynniki przemawiają na korzyść tych elementów wyposażenia.
Co to są hokery i stoliki koktajlowe?
Hokery to meble o okrągłym lub kwadratowym siedzisku. Mogą być wykonane z różnych materiałów, takich jak skóra, drewno, metal czy tworzywo sztuczne. W większości przypadków mają regulowaną wysokość.
Z kolei stoliki koktajlowe stanowią element wyposażenia, który jest najczęściej wykorzystywany podczas rozmaitych konferencji oraz bankietów. Na korzyść tego rozwiązania przemawia nowoczesna konstrukcja. Stolik wyposażony jest w niewielki blat, który pozwala na ustawienie na nim przede wszystkim małych talerzyków z przekąskami albo deserami. Takie rozwiązanie współgra z charakterem targów, gdzie goście zazwyczaj pozostają w ciągłym ruchu i potrzebują miejsca, aby przystanąć tylko na chwilę. Stoliki koktajlowe doskonale sprawdzają się w zestawieniu z hokerami.
Przyciąganie uwagi odwiedzających
Hokery są nie tylko funkcjonalne, ale też przyjemne dla oka. Ich stylistyka może przyciągnąć uwagę odwiedzających i zwrócić ich uwagę na stoisko firmy. Hokery to nie tylko zwykłe meble, ale także element dekoracyjny, który może wpłynąć na postrzeganie stoiska przez potencjalnych klientów.
Zazwyczaj hokery nawiązują swoim wyglądem do nowoczesnego stylu dekoracji wnętrz. Dzięki otoczeniu tego typu przedmiotów odwiedzający mogą zacząć postrzegać Twoją firmę jako podążającą za najnowszymi trendami.
Wydłużenie czasu spędzonego na stoisku
Dobrze zaprojektowane i wyposażone stoisko firmy może przyciągnąć uwagę odwiedzających i zwiększyć czas, jaki spędzają na stoisku. Hokery i stoliki koktajlowe to elementy, które pozwalają na wygodne spędzanie czasu, co zachęca do dłuższych rozmów gości z pracownikami. Z całą pewnością warto przywiązywać dużą wagę do zapewnienia gościom wygody. W ten sposób zwiększysz szanse na poprowadzenie dyskusji i uzyskanie konkretnych deklaracji.
Łatwe w transporcie
Na pierwszy rzut oka hokery i stoliki koktajlowe mogą wydawać się duże. Takie wrażenie wynika jednak głównie ze smukłej konstrukcji. Trzeba jednak zaznaczyć, że nie zajmują one dużo przestrzeni. Może być więc to znaczny atut na stoisku, gdy dysponujesz bardzo ograniczoną ilością miejsca. Poza tym hokery i stoliki koktajlowe nie są trudne do transportowania.
Zwiększenie komfortu pracowników
Pracownicy stoiska spędzają długi czas na nogach, co może prowadzić do bólu stóp, zmęczenia i ograniczenia efektywności. Hokery zapewniają pracownikom miejsce do odpoczynku, siedzenia i zmiany pozycji. Przy stoliku koktajlowym można szybko coś przekąsić, aby złapać oddech i po chwili wrócić do działania. W ten sposób członkowie Twojego zespołu unikną dyskomfortu i tym samym staną się skuteczniejsi w obsłudze klienta.
Skąd pozyskać hokery i stoliki koktajlowe na targi?
Najwygodniejszym rozwiązaniem będzie wynajem stolików koktajlowych i hokerów. W ten sposób nie będziesz musiał się martwić o wyposażenie stoiska. Wypożyczalnia hokerów dowiezie cały sprzęt na miejsce, a po zakończeniu targów wszystko z powrotem zabierze, nie zaprzątając Ci przy tym głowy. Jedyne co musisz zrobić, to tylko skontaktować się z firmą, ustalić zakres współpracy i umówić się na konkretny termin realizacji. Dzięki temu będziesz w stanie poświęcić całą uwagę na kwestie, które są dla Ciebie najistotniejsze.