Gadżety reklamowe dla hoteli – jakie wybrać?

Branża hotelarska rządzi się swoimi prawami. To jednak nie oznacza, iż inwestycja w gadżety reklamowe jest niewskazana. Wręcz przeciwnie! Właściciele hoteli coraz chętniej wykorzystują upominki z logo w celu promocji własnej marki. W związku z tym postanowiliśmy przybliżyć wam ten temat i przygotować przegląd najlepszych propozycji na gadżety reklamowe dla hoteli. Oto one!

Brelok z logo

Zacznijmy może od propozycji upominku, która mogłaby wydawać się dość zwyczajna… Mowa tutaj oczywiście o firmowych breloczkach, które przez wiele lat wiodły prym wśród gadżetów reklamowych! To bowiem idealne rozwiązanie dla branży hotelarskiej. Breloki z logo posłużą i waszym pracownikom, i waszym gościom, a problem zagubionych kluczy zniknie już raz na zawsze. Dobrze, aby zostały ozdobione oryginalnym nadrukiem. Wówczas przyniosą świetny rezultat!

Kubki z nadrukiem

Chyba nie musimy was przekonywać, że ceramika reklamowa stanowi jedno z najchętniej wybieranych przez klientów rozwiązań, nieprawdaż? Niezależnie czy postawicie na klasyczne kubki z nadrukiem, filiżanki reklamowe, czy kubki Magic – zdadzą one egzamin rewelacyjnie! Oryginalne kubki z logo wystarczy umieścić na recepcji czy w pokojach hotelowych i obserwować efekty. Klienci lubią korzystać z tego, co praktyczne i użyteczne. Gwarantujemy!

Identyfikator osobisty z logo

Decydując się na inwestycję w gadżety reklamowe, nie zapomnijcie o waszych stałych pracownikach. Istotne, aby każdy hotelowy pracownik posiadał osobisty identyfikator z nadrukiem. To właśnie tam powinniście umieścić drobne logo i dane pracownika. Ten klasyczny, a zarazem dość zwykły gadżet wpłynie pozytywnie na wizerunek hotelu oraz jego ocenę wśród klientów.

Długopis reklamowy

Artykuły biurowe to podstawowy element wyposażenia każdej hotelowej recepcji, a zwłaszcza jeżeli mowa o długopisach z logo. Bez nich podpisanie dokumentów nie będzie po prostu możliwe. Jakie długopisy reklamowe najlepiej wybrać? Możecie śmiało pokusić się o bambusowe długopisy, które klienci wręcz uwielbiają. Ekologiczne rozwiązania są zawsze na topie!

Szczoteczka do zębów

Czy jest tutaj ktoś, kto nigdy nie zapomniał zabrać ze sobą szczoteczki do zębów? Myślimy, że nie! Stąd też tak dużą popularnością w branży hotelarskiej cieszą się gadżety reklamowe do łazienki! Choć stanowią one dość nietypowy i nieoczywisty gadżet reklamowy z logo, z pewnością przyniosą ciekawe rezultaty. Podróżna szczoteczka z nadrukiem to zatem idealny gadżet, który klienci będą mogli śmiało zabrać w dalszą podróż!

Firmowe czekoladki

Coś dla wielbicieli prawdziwych łasuchów! Firmowe czekoladki z logo w dekoracyjnym opakowaniu sprawdzą się świetnie w przypadku branży hotelarskiej. Jak je wykorzystać? Wybrane słodkości warto zostawić na recepcji lub w pokojach. Kto wie? Być może wasi goście je pokochają… Zadbajcie oczywiście o wyjątkowy nadruk na opakowaniu i nie martwcie się o nic więcej!

Ręczniki łazienkowe

Wysokiej jakości ręczniki do łazienki to coś, co powinno znaleźć się w każdym hotelu. Aby jednak nie było zbyt nudno i zwyczajnie, wybierzcie modele wykonane z przyjemnego materiału. Wówczas wystarczy ozdobić je drobnym logo… i gotowe! W tym przypadku wyhaftowany nadruk sprawdzi się rewelacyjnie. Wpłynie na wizerunek waszego hotelu, a wasi hotelowi goście jeszcze niejednokrotnie do was wrócą. To pewne!

Kosmetyki w wersji mini

Skoro była już mowa o podróżnej szczoteczce do zębów, nie sposób nie wspomnieć o kosmetykach w wersji mini. Z roku na rok coraz częściej możemy spotkać się z rozwiązaniem tego typu. Zapakowane w przeźroczyste opakowanie produkty wkomponują się w aranżację wnętrza, będąc jednocześnie doskonałym nośnikiem reklamy. Niech u was również ich nie zabraknie!

Gadżety reklamowe dla hoteli – czy warto?

Tak, tak i jeszcze raz tak! Gadżety reklamowe to zawsze dobry pomysł – oczywiście, o ile inwestycja w nie zostanie dobrze przemyślana. Niskiej jakości upominki nie przyniosą oczekiwanych efektów, a wy narazicie się wyłącznie na stratę czasu i pieniędzy. Gadżety reklamowe dla hoteli powinny nie tylko nawiązywać do marki, lecz także wywoływać w klientach same pozytywne odczucia. Niekiedy jeden mały detal potrafi zrobić całą robotę… Przekonajcie się o tym sami!